Miss Li

Miss Li var underbart igår.
Stefan Andersson rullade fram en sexa på tärningen 
för hennes spelning idag i GD. 
Det är inte bara jag som tycker att hon har en 
sådan energi och kan leva upp till allas förväntningar.
sista hon var på spegeln 07 så var det kalas och 
hon sa själv att den spelningen låg som topp 5 
av deras spelningar då. Därför hade hon stor press 
igår och den tyckte jag att hon klarade galant. 
Hennes ribba ligger fortfarande 
högt och hon höjer den gärna lite då och då.

.     

Vi hade mys innan också medans 
vi peppade med miss lis tidigare album 
med lite vin, kaffe, choklad och smörgås.



Frida var lite busig och tog en 
Miss li affich till mig, Guldstjärna till henne!

Oj nu låter jag som om jag avgudar miss li 
eller någonting i den stilen, men nej,nej, stopp.
Jag tycker om henne, en helmysig tjej o.s.v.
Jag är inte helt fanatisk! Det vara en trevlig kväll bara 
och sen är hon så pass bra så 
att man kan lägga ut två hundringar på na.
Vad händer i helgen då? 
ja inte fasen vet jag, det är typ första 
helgen på länge som inte jag 
har något inplanerat såattsäga!





Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, jag ser ut som en möördare!

2009-04-19 @ 11:17:43
URL: http://fridalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0