OKEJ!


"Tore": Hur gammal är du?
Jag: 17...
"Tore": Det märker jag!

Okej "Tore", såhär!

Om vi ska snacka någon slags mogenhetsskala här så måste jag säga att okej, du kanske kommer upp några snäpp för att du kommer till en fest i arbetskläder och kan kombinera jobb med fest och bara åka direkt från jobbet till en fest men du åker ner något snäpp för att du har ett par jobbarshorts som är neonreflexgula med massa fickor.
-Där kanske du är mogen, MEN
Att slänga ner en hög med vitt pulver ( är inte pulver utan massa vita korn) och ta fram bankomatkortet ur en korthållare med en dödskalle på och joxa en massa så att det formar sig som en lina ( det var spilld öl på bordet så det vita vart mer brunt och geggigt) Dra linan och känna sig stolt. Det gör att det skulle kunna sjunka en bit ner på din lilla mogenhetsstapeln.
Nu var ju inte det vita någonting Coolt! utan det var ju bara salt, okej kanske en rolig grej men det var ju inte klart utan vitpeppar och någon rödaktig krydda skulle också in i snoken!

Wow!.

Jag vet faktiskt inte varför jag skulle ta upp det men jag tyckte bara att det var så himla roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0