Sunshine men ändå inte

Känningarna i halsen ligger kvar och vardagen är över 
för denna vecka. I morgon har jag "Flunsan" eller kanske 
"Körtelfebran" och då bär det av till Uppsala sjukt tidigt, 
jag fattar inte hur det kan vara ett sånt fruktansvärt glapp 
mellan tågen. 07:49 och en 12:30, jag förstår 
faktiskt inte, det är inte ens en helgdag. 




Igår var det "Stört" varmt och nu är fasen sommarn här tycker jag.
Värman kanske är här men man kan inte finna varken lycka eller 
ro för det eftersom själva sommarlovet inte är här riktigt än utan 
det är ju upploppet nu med massa nationella, ushabusha!


För att orka med så måste man ändå provsmaka på solen 
och sitta i parken och avnjuta den med ett skönt häng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0