Du kommer ju sova

Vad gjorde jag igår? Jo, jag åt Halloumiburgare, fikade, 
spelade badminton och åt underbara vegetariska Lidl vårullar.
Lidl in my <3
Jag har Naturkunskap framför mig och det skulle vara skönare
om det låg bakom mig tycker jag. men näe, det ligger 
framför mig det.





Jag vägrar att sätta på mig någon vinterjacka fast jag fryser
så frruktansvärt, det är så frrruktansvärt kallt ute.
Vart tog våren vägen?
Om jag har börjat att använda vårjackan så tänker
 jag fasen inte sluta att använda den. Aldrig!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vilken kärlek till lidl du har fått! he he he

2009-04-19 @ 19:24:54
Postat av: Anonym

det var jag som skrev det föregående

2009-04-19 @ 19:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0