INGA KONSTIGHETER

Jag förstår inte hur tiden bara kan rusa iväg på kvällarna, man känner att det var liksom nyss jag kom hem från, ja vad det nu var. och sen sitter man bara här och man kanske kollar på lite tv eller något och vips så är klockan tolv, jag förstår bha inte?
Och när jag då slår av datorn och lägger mig i sängen så råkar alltid Medium vara på och jag som aldrig har följt det eller i huvudtaget tittat på det programmet, och det gör ju att jag inte kan koppla av och sova utan jag måsta såklart se klart och då efter det har jag väldigt bråttom att somna för annars hinner Arkiv X börja precis efter Medium och då är det kört.
Inte förns efter Arkiv X somnar jag på kvällarna. 
INGA KONSTIGHETER!'
Eftersom medium börjar någon gång mellan 00:35 och 01:00 så får väll jag helt enkelt lägga mig innan det eller så får jag helt enkelt skita i att slå på Tv:n.
Så kan det vara ibland.
Den näst yngsta dottern Bridget i Medium, vilken lirare!
Vilken härlig unge alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0