Hett!

Här sitter jag och tar en liten Bouchée efter maten och funderar på idol.
Jag känner att det skulle vara värsta kul att gå på en idol audition, särskilt nu när de kommer till Gävle.
varför inte vänta i ett dygn utan någon redig proviant i tråkväder
utan några som helst ambitioner att komma vidare men ändå så ska man köa bara för att det KANSKE kan vara så att det är grymt kul eller hur jävla tråkigt som helst,vad vet jag? 
Det skulle i alla fall vara en rolig upplevelse och bara gör det. Värsta kicken liksom!
Om jag ska byta ämne lite hastigt så lyssnar jag just precis nu på Maia Hirasawa. Hon är som en o-upptäckt pärla tycker jag, eller kanske inte så o-upptäckt och kanske inte så värstans värstans bra men bra. På den senaste tiden har väll kanske hon trängt sig på mer och mer on my computer, men det är bara posetivt tycker jag då såattsäga




Kommentarer
Postat av: nina



Å min snygging! Haha

2009-03-24 @ 18:56:43
URL: http://futureexpressionist.blogg.se/
Postat av: Frida

åh det är ju min snygge karl ;)

2009-03-29 @ 17:18:27
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0