Vad känner jag?

Jo nu känner jag att det skulle vara skönt och titta på en film, varför inte säger jag.
Jag har också faktiskt tänkt på att man tittar gärna på lite olika filmer ( iaf jag ) från dag till dag.
Det beror alldeles på hur man mår tycker jag då så idag känner jag för en drama.
Drama tittar man på om man vill krypa upp i sängen eller soffan med kanske en Ben and Jerry's eller kanske sin favorit choklad eller något liknande. Filmen blir bättre faktiskt bättre när man knaprar eller smaskar i sig sin egna lilla favorit tilltugg eller vad man ska kalla det.


Dissekeras


Kommentarer
Postat av: nina

vi ser näst intill roliga ut med tejpen.

eller min näsa ser ut som den har huggits bort.

2009-03-28 @ 16:10:02
URL: http://futureexpressionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0