kloning, blåst, barbapappa och Reunion

Näe, inte vill väll jag berätta om kloning, det är inte min grej 
känner jag. Bajsbläfyochfis. Nä, nu ska jag inte vara sån, det gick 
ju kalasbra och och det är sol ute fast det blåser  ju så
fruuktansvärt så solhatten min flyger nästan av. Vad gör jag 
nu tro, ja jag sitter ju då och tittar på barbapappa, det är ju 
helt otroligt hur dem kan forma sig till olika saker, hur 
praktiskt som helst, behöver  dem en bro så blir dem till en 
bro själva, jag skulle villa ha en , Barbazoo vill ha jag (den gula).

 
Reunionfödelsedagsmiddag är vad som väntar nu under kvällen
kalasmyys säger jag.

bilden säger "Sweet sixteen", 
ni ska bara veta hur fett med coola vi var, vi hade en varsin bitch 
bakom liksom, hur coolt är inte det på en skala 1 till 10
Okej, inte jag kanske, jag var ju bara 15 på den tiden jag.
kalasmyys säger jag.



Cokladkramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0