Studentmössan

Okeeeeeej! Studentmössan är prövad och beställd men det känns nästan för tidigt att beställa och betala en sådan mössa nu för jag menar, vi har nästan hela två terminer kvar men på ett sätt så är det skönt och att man vet om att det är nära nu.
Det är klart att jag vill ta studenten, det sa bli ASkul! men efter studenten då, vad händer då?
Det är det jag inte tycker om, att tryggheten försvinner att inte ha någonting att gå till på vardagarna utan man kommer att ha någonting att gå till på dagarna men det bestämmer jag själv vad jag ska ta vägen. Det är läskigt!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Då känner vi likadant du och jag. Jätteroligt att ta studenten, men vad händer sen?...

2009-09-19 @ 10:56:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0